De ce dau bani sa alerg

Nu cred ca toata lumea stie, dar pentru a te inscrie in comeptitiile de alergare trebuie sa platesti o taxa de inscriere. Pentru semimaraton, proba la care ma inscriu cel mai des, taxa de inscriere este cuprinsa intre 50 si vreo 200 de lei, depinde de competitie si de perioada de inscriere. De exemplu, la Semimaratonul International Bucuresti, taxa de inscriere pe ultima suta de metri a fost 43 de euro. La competitii mai mici, incepe de la 50-60 de lei. Cu cat te inscrii mai devreme, cu atat taxa este mai mica, cam la jumatate in prima runda de inscrieri. Continue reading De ce dau bani sa alerg

Cateva lucruri pe care nu le spun persoanele care fac sport si mananca sanatos

Este plin Facebook-ul de poze cu oameni zambitori care alearga, joaca tenis, merg pe bicicleta, merg la sala si care promoveaza un stil de viata sanatos, pun retete, poze cu salate etc. Sa nu intelegeti gresit, este foarte misto sa faci sport si sa mananci sanatos. Si eu sunt foarte fericita cand alerg, merg cu bicicleta, joc tenis, mananc ceva bun si sanatos in acelasi timp si imi place sa pun poze pe Facebook cu toate astea. Tot ce vreau sa spun este ca dincolo de acele poze frumoase se ascunde un mare efort si foarte multa disciplina, iar acest stil de viata iti ocupa aproape tot timpul liber. Continue reading Cateva lucruri pe care nu le spun persoanele care fac sport si mananca sanatos

Ce mancam inainte si dupa alergarile lungi – cateva sfaturi de la nutritionistul Serban Damian. Plus, ponturi pentru vegetarieni si persoane cu dieta gluten free

Cu cateva zile inainte de un maraton/alergare lunga, sportivii trebuie sa inceapa “incarcarea cu carbohidrati”, iar cu o zi inainte si in dimineata cursei, hidratarea este esentiala, spune nutritionistul Serban Damian. Dupa cursa este nevoie de un mix de proteine si carbohidrati pentru refacerea organismului. Vegetarienii trebuie sa aiba grija la proteine, in absenta carnii principalele surse fiind laptele, ouale, fasolea rosie, lintea, nautul. etc. In cazul persoanelor cu o dieta gluten free, deficitul carbohidratilor din dieta reprezinta o problema, insa se poate apela la cereale negluteline – orez, hrisca, mei, quinoa, amarant etc – care compenseaza. Continue reading Ce mancam inainte si dupa alergarile lungi – cateva sfaturi de la nutritionistul Serban Damian. Plus, ponturi pentru vegetarieni si persoane cu dieta gluten free

Limassol Marathon – cea mai naspa competitie la care am participat pana acum

Am aflat de Limassol Marathon in urma cu doi ani, de pe Facebook, si din prima secunda mi-am dorit sa particip la aceasta cursa. Iubesc marea, soarele, caldura si sa alerg pe malul Mediteranei mi se parea de vis. La editia din 2015 nu am putut participa din cauza unor probleme de sanatate, insa anul acesta m-am inscris inca de la inceputul anului la semimaraton, am cumparat biletele de avion si am rezervat cazarea. Numaram zilele pana la eveniment. Continue reading Limassol Marathon – cea mai naspa competitie la care am participat pana acum

Clatite fara gluten

Imi plac la nebunie clatitele, se fac super usor, iar iarna, in weekend, le ador la micul dejun, umplute cu dulceata de afine si gutui. Cand am renuntat la gluten, una dintre cele mai mari suferinte a fost sa renunt la ele ( si la pizza,  paste, bere). Dupa ce am incercat mai multe tipuri de faina, m-am oprit la faina de orez si inca de la prima incercare au iesit niste clatite delicioase 🙂 Sincer, imi plac mai mult decat cele cu faina de grau, iar avantajul este ca poti manca si 10 clatite fara sa iti cada greu. Continue reading Clatite fara gluten

Au inceput inscrierile la semimaratonul “Pe Arges in Jos” – 20 decembrie 2015- Pitesti. Participarea este fara taxa

Au inceput inscrierile la semimaratonul “Pe Arges in Jos” ce va avea loc pe 20 decembrie, la Pitesti. Evenimentul se afla la cea de-a doua editie si nu are taxa de participare. Inscrierea se poate face accesand urmatorul link. Continue reading Au inceput inscrierile la semimaratonul “Pe Arges in Jos” – 20 decembrie 2015- Pitesti. Participarea este fara taxa

Cum am terminat primul maraton

Pe 1 decembrie, asa cum mi-am propus in urma cu o luna, am terminat primul maraton in 5h.4min. A fost de departe cea mai grea si chinuitoare experienta din viata mea, dar si una dintre cele mai placute. Da, stiu, sunt un pic masochista 🙂

Continue reading Cum am terminat primul maraton