Limassol Marathon – cea mai naspa competitie la care am participat pana acum

Am aflat de Limassol Marathon in urma cu doi ani, de pe Facebook, si din prima secunda mi-am dorit sa particip la aceasta cursa. Iubesc marea, soarele, caldura si sa alerg pe malul Mediteranei mi se parea de vis. La editia din 2015 nu am putut participa din cauza unor probleme de sanatate, insa anul acesta m-am inscris inca de la inceputul anului la semimaraton, am cumparat biletele de avion si am rezervat cazarea. Numaram zilele pana la eveniment.

Din nefericire, participarea la aceasta competitie s-a transformat in cea mai neplacuta experienta, de doi ani, de cand alerg:

– cand am achitat taxa de participare – 27 euro- am cumparat separat si un tricou de la ASICS, tricoul concursului, pentru care am platit 20 de euro. Cand am ridicat kit-ul, am primit un tricou care nu avea nicio legatura cu ce am platit.

– in kit nu am gasit agrafe pentru prinderea numarului. Am fost nevoita sa ma intorc si sa le cer. Noroc ca era aproape hotelul.

– nu s-a dat nimic de mancare in timpul cursei. Au fost mai multi sportivi care s-au plans de asta.

– desi am inceput si am terminat cursa in acelasi timp cu sotul meu, mi-au gresit timpul. Am terminat cursa in1.58, fapt confirmat si de ceasul de alergare, iar in clasamentul oficial apar cu 2.16.10. Sotul meu a fost trecut cu timpul corect – 1.58. Sunt foarte multi sportivi care s-au plans pe pagina de Facebook a competitiei ca nu li s-a trecut timpul corect. Organizatorii au dat vina pe firma de la care au cumparat cip-urile si au spus ca vor rezolva situatia. Au trecut 4 zile si nu s-a intamplat nimic. Am fost foarte dezamagita deoarece acesta este primul semi sub doua ore si m-am straduit destul de mult ca sa scot acest timp. Activitatea de pe Polar – aici

– inainte de startul competitiei ma durea capul si aveam nevoie de o pastila. Nu am reusit sa gasesc un punct de prim-ajutor.

– fotografiile oficiale sunt contra cost.
Dincolo de organizarea execrabila, traseul a fost frumos si atmosfera foarte placuta.  Limassol este un oras frumos, cazarea este ieftina, mancarea este buna. Cu 15 euro de persoana mananci absolut fabulos. Recomand doua restaurante, in mod special: The Fish Market (in portul vechi) si Il Castello (langa castelul din oras).

In ceea ce priveste cazarea, noi am stat la Pier Beach Hotel Limassol si am platit circa 50 de euro pe noapte. Nu este un hotel recent amenajat, mobilierul este mai vechi, insa camerele sunt mari si luminoase si a fost foarte aproape de punctul de start al cursei. Din pacate, desi hotelul este practic pe malul marii, intre hotel si apa este un drum cu doua benzi pe sens, iar in prima noapte nu am putut sa dorm din cauza zgomotului facut de masini si motociclete. Am cerut o alta camera, fara vedere la mare, si s-a rezolvat. Si acolo era galagie, dar suportabil.

Biletele de avion au fost si ele ieftine, circa 500 de lei pentru doua persoane. Este adevarat, le-am cumparat cu 4 luni inainte.

In mod clar nu voi mai participa niciodata la aceasta competitie, insa ne vom intoarce la Larnaca si Limassol pentru vacanta de vara.

.

 

Leave a Reply

